25 – 26 Temmuz 2020 / Uludağ Kamp Ve Büyük Zirve Yürüyüşü

Merhaba Sevgili Olympos’lular
Uludağ’a kampa ve büyük zirve yürüyüşüne gidiyoruz.
Faaliyetimize, özel araçlarımızla gidiyoruz. Uludağ’ın serin akşamlarında kamp yapmak isteyen yada ‘’ben zirve yürüyüşüne katılmak istiyorum’’ diyen herkesi bekliyoruz. Araç ayarlaması yapılacaktır.
Cumayı Cumartesiye bağlayan gece saat 01:00’da İzmir’den hareket ediyoruz. Sabah Uludağ’da çadırlarımızı kuruyor, kısa bir mesafede olan Softaboğan dere kıyısında mini şelaleye iniyoruz. Şort ve havlunuzu getirmeyi unutmayınız.
Zirve yürüyüşü Cumartesiyi Pazar’a bağlayan gece saat 03:30’da başlayacak, hava sıcak olmadan öğleden önce bitecektir. Yürüyüşte sıcak su için termos, içecek ve atıştırmalık yiyecekler yanınızda olmalıdır. Yürüyüş sırasında güneş kreminizi kullanın, uzun kollu termal ve uzun pantolon giymeyi unutmayalım. Ayrıca zirve yürüyüşü yapacaklar kask kullanacak, olanlar yanına alsın olmayan için kulüp temin edecektir ve batonunuzu almayı unutmayın. Yürüyüş bitiminde kahvaltı ve şelale’de serinledikten sonra dönüş yoluna geçeceğiz.
2 kahvaltı, 2 öğle yemeği ve 1 akşam yemeği yiyeceğiz. Akşam serin olacağı için üst polar ve montunuzu yanınıza alınız.
Daha detaylı bilgi için iletişim numaramızı arayarak bilgi alabilirsiniz.